Tandpineråd kan være altafgørende. Selvom vi i dagens Danmark er blevet langt bedre til at pleje vores tænder, er tandpine stadig en lidelse blandt befolkningen. Tandpine kan, som navnet indbyder, være en yderst smertefuld tilstand, som kan opstå langsomt over tid. Andre former for tandpine kommer ud af det blå og dundrer frem. Uanset hvordan din tandpine er, og hvor fremtrædende den er, er det vigtigt, at du får det tjekket hos en tandlæge.

Tag til tandlæge – det forsvinder ikke af sig selv

Selvom det kunne være dejligt, at tandpinen forsvinder af sig selv, så er det desværre ikke tilfældet. Mærker du den mindste smule tandpine, skal du få det tjekket. Vi ser ofte, at vores kunder vælger at ignorere deres gener, indtil de ikke længere kan holde dem ud. Desværre ender det i sådanne tilfælde ofte med en dyr og omfattende behandling, som kunne have været undgået, hvis de havde søgt hjælp noget før. Og selvom du tænker, at det kan virke ligegyldigt at komme til tandlæge med en tand, der kun gør lidt ondt, ser vi ikke sådan på det. Vi kender til vigtigheden i at passe på sine tænder, og vi står altid klar til at hjælpe dig med at pleje dit tandsæt.

Hyppige årsager til tandpine:

Kontakt os og få bugt med tandpinen

Døjer du med tandpine, kan du skynde dig at bestille en tid hos os på telefon: 38 34 19 50, så du kan få gjort noget ved problemet, før det bliver for omfattende og smertefuldt. Vi befinder os i Vanløse og har patienter fra blandt andet Husum, Brønshøj og Frederiksberg.

Har du brug for en akut tid udenfor vores åbningstid, kan du kontakte tandlægevagten på Oslo Plads 14, 2100 København Ø åben konsultation alle dage - tidsbestilling ikke nødvendig.

Tandlægevagtens normale åbningstider er: Hverdage mellem 20.00 og 21.30, lørdag, søn- og helligdage er der åbent mellem klokken 10.00 og 12.00 samt 20.00 og 21.30.

Se mere på www.tandlægevagten.dk